12.4.2017

Úprava odesílání e-mailů o změně stavu podání EPO

Upozorňujeme uživatele Daňového portálu na změnu v odesílání notifikačních emailů, oznamujících změnu stavu učiněného elektronického podání prostřednictvím aplikace Elektronická podání pro Finanční správu (EPO). Od úterý 18. dubna 2017 budou nově odesílány pouze zprávy informující o přijetí podání na Společné technické zařízení správce daně, místo zpráv dvou bude odesílána zpráva pouze jedna. Změna se týká uživatelů, kteří v rámci odesílání podání EPO uvedli na stránce Odeslání písemnosti e-mailovou adresu pro možnost získání informací o průběhu zpracování.

Pro garantované zjištění stavu podání lze využít službu Zjištění stavu podání v aplikaci Elektronická podání pro Finanční správu. Stav podání lze zjistit pomocí:
- Podacího čísla
- Souboru s potvrzením P7S

Výše uvedené (podací číslo, soubor s potvrzením) bude poskytnuto po odeslání podání.


Generální finanční ředitelství
Lazarská 7, 117 22 Praha 1 | Technická podpora:
ePodporaikona: externí web
Verze: 40.2.2 ze dne 12.12.2017